Η γραμμή 2 του Μετρό που σήμερα σταματάει στο Ελληνικό επεκτείνεται, αλλά όχι προς την ΤΕΡΨΙΘΕΑ, αλλά προς την Κάτω Γλυφάδα με δυο ενδιάμεσους σταθμούς.

Δυστυχώς η ολοκλήρωση της μελέτης χάραξης, δεν δικαιώνει την διαχρονική διεκδίκηση των κατοίκων της ΤΕΡΨΙΘΕΑΣ που περίμεναν ότι το Μετρό θα ανέβαινε τουλάχιστον έως την Πλατεία του Αγίου Τρύφωνα και αφού συνέχιζε προς την Αγία Τριάδα, μετά να κατέβαινε προς την Κάτω Γλυφάδα.

Κρίμα γιατί περιμέναμε από τον Δήμαρχο που συνέχεια επαναλαμβάνει ότι είναι Τερψιθιώτης, να το «πάλευε» περισσότερο και να έπειθε τους ομοϊδεάτες του στην Κυβέρνηση, να ανέβει το Μετρό στην ΤΕΡΨΙΘΕΑ, ανεξάρτητα αν εδώ και καιρό ο κ. Παπανικολάου δεν κατοικεί πλέον στην οδό Βορείου Ηπείρου, αλλά σε άλλη πιο γκλαμουράτη γειτονιά της Γλυφάδας.

Σύμφωνα με την προτιμητέα μεσοβέζικη λύση, για την οποία ο Δήμαρχος πανηγυρίζει (!!!!!), η χάραξη θα ξεκινά από τον σημερινό τερματικό σταθμό του Μετρό στο Ελληνικό, θα στρίβει ελαφρά προς την Άνω Γλυφάδα και ο πρώτος σταθμός θα βρίσκεται κάτω από την Πλατεία Μακεδονίας, στο παλαιό Κοιμητήριο κοντά στην ΕΥΔΑΠ.

Στη συνέχεια, η σήραγγα θα στρίβει προς τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και ο δεύτερος σταθμός θα γίνει στη διασταύρωση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης με τη Λεωφόρο Γρηγόρη Λαμπράκη.

Από εκεί η σήραγγα θα συνεχίζει με πορεία προς τη θάλασσα, για να τερματίσει στον τρίτο και τερματικό σταθμό, στην Πλατεία των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης.

Το κόστος για τη συγκεκριμένη επέκταση δεν έχει προς το παρόν καθοριστεί, αλλά πηγές της αγοράς θεωρούν πως θα κινηθεί σε ένα επίπεδο 350-400 εκατομμύρια ευρώ.